Підтримка
Так, система ЄАС працює виключно на захищеній інфраструктурі. Платформа розміщена в дата-центрі GigaCloud, який має атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) та відповідає рівню надійності Tier III. Крім того, сама система ЄАС сертифікована за стандартами КСЗІ — що гарантує безпеку ваших персональних даних і захищений доступ до атестаційного процесу.
https://eas.ua/support?q=32#answer32
Перейдіть за посиаланням eas.ua/registration
Поставте “Так” на питання “Я відповідальний/а по підвищенню кваліфікації у навчальному закладі (Адміністратор)” Введіть свої особисті дані та свою особисту пошту.
Ви будете зареєстровані як адміністратор закладу з можливістю передати права адміністратору іншому співробітнику - за необхідності.
https://eas.ua/support?q=1#answer1
Надішліть свій контактний телефон та особисту електронну пошту до технічної підтримки - ми з вами зв'яжемося. Відділи освіти ми консультуємо індивідуально.
https://eas.ua/support?q=2#answer2
Надішліть свій контактний телефон та особисту електронну пошту до технічної підтримки - ми з вами зв'яжемося. ІППО ми консультуємо індивідуально.
https://eas.ua/support?q=3#answer3
Для ЦПРПП є два варіанти співпраці з нами:
1. Ви может створити акаунт адміністратора навчального закладу, це дозволить вести облік та атестувати працівників вашого закладу або підпорядкованих вам працівників, які атестуються вашою атестаційною комісією. Створити акаунт адміністратора закладу
2. Додатково для ЦПРПП існує Електронний кабінет центру професійного розвитку, який дозволяє автоматично формувати та видавати сертифікати/свідоцтва в електронному вигляді. Видані таким чином документи синхронізуються з ЄАС та доступні зареєстрованим у ЄАС педагогічним працівникам. Також у вас буде персональна сторінка з інформацією про ваш заклад та електронний реєстр виданих документів
1. Ви может створити акаунт адміністратора навчального закладу, це дозволить вести облік та атестувати працівників вашого закладу або підпорядкованих вам працівників, які атестуються вашою атестаційною комісією. Створити акаунт адміністратора закладу
2. Додатково для ЦПРПП існує Електронний кабінет центру професійного розвитку, який дозволяє автоматично формувати та видавати сертифікати/свідоцтва в електронному вигляді. Видані таким чином документи синхронізуються з ЄАС та доступні зареєстрованим у ЄАС педагогічним працівникам. Також у вас буде персональна сторінка з інформацією про ваш заклад та електронний реєстр виданих документів
https://eas.ua/support?q=4#answer4
Якщо ваш заклад вже приєднано до ЄАС - зверніться до адміністратора закладу та візьміть код для приєднання. Якщо заклад не зареєстровано - ви можете бути адміністратором закладу. Для цього надішліть вашу електронну пошту - ми змінимо ваш статус на адміністратора.
https://eas.ua/support?q=5#answer5
Потрібно надати посилання для реєстрації всім педагогам - щоб всі педагоги мали актуальну інформацію - скільки годин вони вже набрали,
скільки ще потрібно та могли побачити що дійсно всі сертифікати є в системі.
https://eas.ua/support?q=6#answer6
Так. Всі персональні дані у ЄАС надійно захищені, що підтверджується сертифікатом КСЗІ.
https://eas.ua/support?q=7#answer7
Так. Платформа безкоштовна для всіх державних закладів освіти.
https://eas.ua/support?q=8#answer8
Ні. Педагоги мають особисту електронну пошту, по якій в особисті кабінети підтягуються сертифікат та свідоцтва з підвищення кваліфікації
https://eas.ua/support?q=9#answer9
Сертифікат може видалити тільки той, хто його завантажив.
Для видалення сертифікату/свідоцтва - відкрийте сертифікат - під сертифікатом є кнопка “Видалити”. Якщо її немає - то ви адміністратор, а додав сертифікат власник сертифікату в особистому кабінеті - і тільки він може його видалити.
https://eas.ua/support?q=10#answer10
Зверніться до технічної підтримки - переведемо вас в статус адміністратора закладу.
https://eas.ua/support?q=11#answer11
Центри професійного розвитку, ЗЗСО, ЗДО, ЗПО, ІППО, заклади професійної та передвищої фахової освіти, відділи та департаменти освіти, ВНЗ.
https://eas.ua/support?q=12#answer12
Надайте вашу електронну пошту - перевіримо, що у вас дійсно доступ адміністратора закладу.
https://eas.ua/support?q=13#answer13
Зверніться до технічної підтримки
https://eas.ua/support?q=14#answer14
Значить ви вже є в системі. Відновіть на цю електронну пошту пароль та можете користуватись особистим кабінетом.
https://eas.ua/support?q=15#answer15
Ні. Ви реєструєтесь один раз - і в анкетних даних вказуєте всі свої посади. Також в цей час ви можете бути адміністратором закладу - все це по одній особистій електронній пошті.
https://eas.ua/support?q=16#answer16
Якщо ви адміністратор - біля вашого прізвища є олівець. Натисніть його та можете змінити назву закладу
https://eas.ua/support?q=17#answer17
Зверніться до технічної підтримки
https://eas.ua/support?q=18#answer18
Всі хто атестується у закладі Х - мають створити кабінет (якщо ще його не мають), та приєднатись до закладу Х за кодом запрошення.
До закладу Х можуть приєднувались працівники з будь-яких закладів освіти.
Вчителі мають змогу приєднатись до декількох адміністраторів одночасно, якщо аттестуются в різних закладах за різними посадами.
Тобто кожен адміністратор має мати у себе повний перелік працівників які атестуються саме в його зоні відповідальності.
https://eas.ua/support?q=19#answer19
Зверніться до технічної підтримки
https://eas.ua/support?q=20#answer20
Вчителі, незалежно від посади, повинні мати накопичені, за міжатестаційний період, години з Психологічної підготовки та з Інклюзії,
окрім годин з фахової підготовки. Згідно з останніми даними, на момент дати підвищення кваліфікації треба мати ЗАГАЛОМ 150 годин, не менше ніж 10% від цієї
загальної кількості годин має бути Інклюзія, і ще не менше ніж 10% - психологія. Від 150 то 15 годин інклюзія та 15 годин психологічна підготовка.
А от максимальна кількість не регламентована. При цьому, на відміну від годин з фахової підготовки, Інклюзія та психологія враховуються для усіх посад працівника
та рахується за останні 5 років незалежно від атестацій з посад.
Наприклад, якщо вчитель має підготовку з інклюзії 20 годин та з психології 15 годин - ці 35 годин
враховуються, як години підвищення кваліфікації для Посади вчителя Математики, та керівника гуртика.
Крім того, години по інклюзії і психології не списуються під час атестації з якоїсь із посад.
Тобто, якщо повернутись до попереднього прикладу, якщо у 2023 розі людина атестується як вчитель математики - вона використовує ці 35 годин у своїй атестації,
але вони не згорають та враховуються, як години в атестацію керівника гуртка яка буде у 2024 році, звісно за умови, що ці години були набуті не пізніше,
як за 5 років від дати атестації у 2024 році.
Детальніше про загальні правила врахування годин...
Детальніше про загальні правила врахування годин...
https://eas.ua/support?q=21#answer21
Згідно з умовами пункту 12 розділу І Положення,
Педагогічні працівники, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю. У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження.
Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з навчальних предметів (інтегрованих курсів), що обов’язкові для вивчення відповідно до річного навчального плану закладу освіти.
Педагогічні працівники, які працюють за сумісництвом або на умовах строкового трудового договору, атестуються на загальних підставах.
Педагогічні працівники, які обіймають різні педагогічні посади в одному і тому чи різних закладах освіти (зокрема керівники закладів освіти, які викладають предмети або здійснюють іншу педагогічну роботу), атестуються за кожною з посад.
Педагогічні працівники, які працюють у різних закладах освіти за однією і тією самою посадою та/або викладають один предмет (інтегрований курс), атестуються за основним місцем роботи. В цьому випадку присвоєна педагогічному працівнику кваліфікаційна категорія та педагогічне звання або тарифний розряд, поширюються на все педагогічне навантаження за всіма місцями роботи та/або посадами.
Якщо в міжатестаційний період педагогічного працівника довантажено годинами з інших предметів (інтегрованих курсів), то присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження до чергової атестації.
Що стосується ЄАС, для того, щоб до одного атестаційного листа підтягнулись документи з різних посад - адміністратор закладу має зарахувати відповідні документи для основної посади за якою буде атестація. Для цього треба відмітити галочкою відповідну посаду у блоці 'Зарахувати для' у кожному документі який має бути включений до атестаційного листа.
Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з навчальних предметів (інтегрованих курсів), що обов’язкові для вивчення відповідно до річного навчального плану закладу освіти.
Педагогічні працівники, які працюють за сумісництвом або на умовах строкового трудового договору, атестуються на загальних підставах.
Педагогічні працівники, які обіймають різні педагогічні посади в одному і тому чи різних закладах освіти (зокрема керівники закладів освіти, які викладають предмети або здійснюють іншу педагогічну роботу), атестуються за кожною з посад.
Педагогічні працівники, які працюють у різних закладах освіти за однією і тією самою посадою та/або викладають один предмет (інтегрований курс), атестуються за основним місцем роботи. В цьому випадку присвоєна педагогічному працівнику кваліфікаційна категорія та педагогічне звання або тарифний розряд, поширюються на все педагогічне навантаження за всіма місцями роботи та/або посадами.
Якщо в міжатестаційний період педагогічного працівника довантажено годинами з інших предметів (інтегрованих курсів), то присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження до чергової атестації.
Що стосується ЄАС, для того, щоб до одного атестаційного листа підтягнулись документи з різних посад - адміністратор закладу має зарахувати відповідні документи для основної посади за якою буде атестація. Для цього треба відмітити галочкою відповідну посаду у блоці 'Зарахувати для' у кожному документі який має бути включений до атестаційного листа.
https://eas.ua/support?q=22#answer22
Так, можна. Існує два варіанти:
1. Спільне керування списком вчителів:
Якщо обидва адміністратори будуть керувати одним і тим самим списком вчителів, необхідно зареєструвати або змінити адміністративний акаунт на електронну пошту навчального закладу замість особистої. Тоді логін і пароль адміністратора можна надати всім відповідальним особам.
2. Окреме керування групами педагогічних працівників:
Якщо різні адміністратори відповідають за різні групи педагогічних працівників, кожен реєструється з окремим адміністративним акаунтом на той самий навчальний заклад. У такому випадку другий адміністратор отримає інший інвайт-код і зможе додати до свого акаунту групу працівників, за яку він відповідає.
1. Спільне керування списком вчителів:
Якщо обидва адміністратори будуть керувати одним і тим самим списком вчителів, необхідно зареєструвати або змінити адміністративний акаунт на електронну пошту навчального закладу замість особистої. Тоді логін і пароль адміністратора можна надати всім відповідальним особам.
2. Окреме керування групами педагогічних працівників:
Якщо різні адміністратори відповідають за різні групи педагогічних працівників, кожен реєструється з окремим адміністративним акаунтом на той самий навчальний заклад. У такому випадку другий адміністратор отримає інший інвайт-код і зможе додати до свого акаунту групу працівників, за яку він відповідає.
https://eas.ua/support?q=23#answer23
Ви можете додати до свого профілю необмежену кількість посад, дисциплін або предметів викладання та бачити статистику по кожному з них окремо.
Додати додаткові предмети/дисципліни/посади можна так:
1. У розділі Анкетні дані - натиснути редагувати
2. У блоці Перелік займаних посад натиснути Додати посаду.
3. Оберіть потрібний предмет/дисципліну/посаду, скориставшись вбудованим пошуком.
4. Щоб предмет додався у таблицю з переліком годин по роках після того, як оберете його, відмітьте галочкою "За цією посадою у мене може бути атестація". Коли налаштуєте інформацію щодо обраного предмета - натисніть Додати.
5. Потім можна повторити процедуру, починаючи з "Додати посаду" скільки завгодно разів.
6. Коли додасте всі свої предмети/дисципліни/посади не забудьте натиснути "Зберегти зміни" у самому низу сторінки.
* якщо не поставити галочку "За цією посадою у мене може бути атестація" - предмет / посада не буде виводитись у таблицю для підрахунку годин, але буде виводитись в атестаційному листі серед всіх ваших предметів/дисциплін викладання та інтегрованих курсів.
Додати додаткові предмети/дисципліни/посади можна так:
1. У розділі Анкетні дані - натиснути редагувати
2. У блоці Перелік займаних посад натиснути Додати посаду.
3. Оберіть потрібний предмет/дисципліну/посаду, скориставшись вбудованим пошуком.
4. Щоб предмет додався у таблицю з переліком годин по роках після того, як оберете його, відмітьте галочкою "За цією посадою у мене може бути атестація". Коли налаштуєте інформацію щодо обраного предмета - натисніть Додати.
5. Потім можна повторити процедуру, починаючи з "Додати посаду" скільки завгодно разів.
6. Коли додасте всі свої предмети/дисципліни/посади не забудьте натиснути "Зберегти зміни" у самому низу сторінки.
* якщо не поставити галочку "За цією посадою у мене може бути атестація" - предмет / посада не буде виводитись у таблицю для підрахунку годин, але буде виводитись в атестаційному листі серед всіх ваших предметів/дисциплін викладання та інтегрованих курсів.
https://eas.ua/support?q=24#answer24
Знак оклику у переліку працівників говорить про те, що у цього працівника є документи, які ще не зараховані на жодну з посад, тому не враховано кількість годин за них.св юю
Якщо відкрити профіль цього працівника такі документи будуть позначені таким же знаком, доки документ
не буде зараховано кудись, або доки його не буде видалено, у разі якщо він не відповідає вимогам.
У переліку документів таким знаком позначаються документи які ще не зараховані на жодну з посад. Такі документи не враховуються при розрахунку кількості годин підвищення кваліфікації за рік.
У переліку документів таким знаком позначаються документи які ще не зараховані на жодну з посад. Такі документи не враховуються при розрахунку кількості годин підвищення кваліфікації за рік.
https://eas.ua/support?q=25#answer25
- Всі документи, завантажені власноруч або синхронізовані з cуб’єктами підвищення кваліфікації, для яких вказано години підвищення кваліфікації
та для яких відмічено цільову посаду, до якої відноситься документ, враховуються системою у загальну кількість годин підвищення кваліфікації за певний рік.
- Рік зарахування визначається відповідно до дати видачі документа вказаної у ньому.
- Цільову посаду можна вказати під час завантаження документа. Змінити цільову посаду, або не зарахувати документ може адміністратор навчального закладу.
- У таблиці в особистому кабінеті користувача показано загальну суму годин з кожної посади за календарний рік.
- Під час встановлення дати атестації з певної посади - години за рік, в якому буде атестація, діляться на "до" та "після" атестації відповідно до дати отримання документа та дати атестації. Тобто, якщо у вас атестація була 15.03.2024 - то всі* документи отримані до цієї дати враховуються у цю атестацію, а всі отримані після цієї дати будуть враховані в наступну атестацію.
- * В чергову атестацію враховуються документи відповідно наступних правил:
1. Якщо це перша атестація педагога - то враховуються всі документи за останні 5 років від встановленої дати атестації. Перша атестація чи ні - система визначає за наявністю відмічених атестацій у системі за попередні роки, або за вказаною у анкетних даних інформацією про попередні атестації з кожної з посад
2. Якщо це не перша атестація - то враховуються всі документи від дати попередньої атестації до встановленої дати наступної атестації.
3. Для позачергових атестацій є можливість відмітити необхідність врахування всіх документів за 5 років ігноруючи дату попередньої атестації (це налаштовується в атестаційному листі, адміністратором).
4. Документи що містять години з інклюзії та психологічної підготовки враховуються за особливими правилами. Детальніше про те, як враховуються години з інклюзії та психологічної підготовки
- Рік зарахування визначається відповідно до дати видачі документа вказаної у ньому.
- Цільову посаду можна вказати під час завантаження документа. Змінити цільову посаду, або не зарахувати документ може адміністратор навчального закладу.
- У таблиці в особистому кабінеті користувача показано загальну суму годин з кожної посади за календарний рік.
- Під час встановлення дати атестації з певної посади - години за рік, в якому буде атестація, діляться на "до" та "після" атестації відповідно до дати отримання документа та дати атестації. Тобто, якщо у вас атестація була 15.03.2024 - то всі* документи отримані до цієї дати враховуються у цю атестацію, а всі отримані після цієї дати будуть враховані в наступну атестацію.
- * В чергову атестацію враховуються документи відповідно наступних правил:
1. Якщо це перша атестація педагога - то враховуються всі документи за останні 5 років від встановленої дати атестації. Перша атестація чи ні - система визначає за наявністю відмічених атестацій у системі за попередні роки, або за вказаною у анкетних даних інформацією про попередні атестації з кожної з посад
2. Якщо це не перша атестація - то враховуються всі документи від дати попередньої атестації до встановленої дати наступної атестації.
3. Для позачергових атестацій є можливість відмітити необхідність врахування всіх документів за 5 років ігноруючи дату попередньої атестації (це налаштовується в атестаційному листі, адміністратором).
4. Документи що містять години з інклюзії та психологічної підготовки враховуються за особливими правилами. Детальніше про те, як враховуються години з інклюзії та психологічної підготовки
https://eas.ua/support?q=26#answer26
Для початку вам треба увійти в акаунт поточного адміністратора закладу. Розглянемо 3 ймовірні випадки подальших дій:
1. Якщо новий адміністратор вже приєднаний до вашого закладу.
У такому разі вам достатньо натиснути на покликання 'Натисніть тут, якщо ви не адміністратор', яке розташовано в верхній частині сторінки адміністратора. Відкриється додаткове вікно. В ньому оберіть кому з працівників передати права адміністратора. Натисніть ОК щоб підтвердити дію. На цьому все. Ваш акаунт буде переведено у статус працівника, а обраного працівника переведе у статус Адміністратора. Під час цієї дії перелік працівників, та налаштовані атестації переміщаються до нового адміністратора.
2. Якщо новий адміністратор НЕ приєднаний до вашого закладу, але вже має акаунт у ЄАС.
У такому разі, спочатку треба приєднати цю людину до вашого закладу. Для цього надайте їх код приєднання з профілю поточного адміністратора. Далі виконайте дії з пункту 1.
3. Якщо новий адміністратор ще не має акаунт у ЄАС.
У такому разі слід спочатку створити акаунт та приєднати його до вашого закладу як працівника. Найпростіший спосіб це зробити - надайте новому адміністратору посилання на приєднання до вашого закладу, яке розташовано у профілі поточного адміністратора над таблицею працівників. Коли новий адміністратор з'явиться у таблиці працівників - виконайте дії з пункту 1.
Якщо є додаткові питання - зверніться до технічної підтримки
1. Якщо новий адміністратор вже приєднаний до вашого закладу.
У такому разі вам достатньо натиснути на покликання 'Натисніть тут, якщо ви не адміністратор', яке розташовано в верхній частині сторінки адміністратора. Відкриється додаткове вікно. В ньому оберіть кому з працівників передати права адміністратора. Натисніть ОК щоб підтвердити дію. На цьому все. Ваш акаунт буде переведено у статус працівника, а обраного працівника переведе у статус Адміністратора. Під час цієї дії перелік працівників, та налаштовані атестації переміщаються до нового адміністратора.
2. Якщо новий адміністратор НЕ приєднаний до вашого закладу, але вже має акаунт у ЄАС.
У такому разі, спочатку треба приєднати цю людину до вашого закладу. Для цього надайте їх код приєднання з профілю поточного адміністратора. Далі виконайте дії з пункту 1.
3. Якщо новий адміністратор ще не має акаунт у ЄАС.
У такому разі слід спочатку створити акаунт та приєднати його до вашого закладу як працівника. Найпростіший спосіб це зробити - надайте новому адміністратору посилання на приєднання до вашого закладу, яке розташовано у профілі поточного адміністратора над таблицею працівників. Коли новий адміністратор з'явиться у таблиці працівників - виконайте дії з пункту 1.
Якщо є додаткові питання - зверніться до технічної підтримки
https://eas.ua/support?q=27#answer27
1.У своєму акаунті (сторінка вчителя) прокрутіть сторінку до розділу Завантажені документи та натисніть знак
2. У графі Тема курсу або назва документа впишіть назву відзнаки. Наприклад "Відмінник освіти України".
2.2 У графі Тип документа оберіть той пункт, який більше підходить до вашої відзнаки, наприклад - "Отримання нагрудного знаку".
2.3 Заповніть іншу інформацію яка відома про відзнаку: Дата отримання, Серія/номер документа (посвідчення), ким видавалось, відмітьте до якої посади/посад відноситься... непотрібні графи лишіть порожніми.
3. Якщо відзнака наділяє вас додатковими годинами підвищення кваліфікації - вкажіть їх, а в іншому випадку лишіть 0.
4. Це не обов'язково, але, за власним бажанням, можна прикріпити фотографію посвідчення про отримання відзнаки.
5. Натисніть Зберегти. На цьому все, документ буде показано у вашому переліку документів де його зможе побачити атестаційна комісія.
2. У графі Тема курсу або назва документа впишіть назву відзнаки. Наприклад "Відмінник освіти України".
2.2 У графі Тип документа оберіть той пункт, який більше підходить до вашої відзнаки, наприклад - "Отримання нагрудного знаку".
2.3 Заповніть іншу інформацію яка відома про відзнаку: Дата отримання, Серія/номер документа (посвідчення), ким видавалось, відмітьте до якої посади/посад відноситься... непотрібні графи лишіть порожніми.
3. Якщо відзнака наділяє вас додатковими годинами підвищення кваліфікації - вкажіть їх, а в іншому випадку лишіть 0.
4. Це не обов'язково, але, за власним бажанням, можна прикріпити фотографію посвідчення про отримання відзнаки.
5. Натисніть Зберегти. На цьому все, документ буде показано у вашому переліку документів де його зможе побачити атестаційна комісія.
https://eas.ua/support?q=28#answer28
Видалити працівника з навчального закладу може Адміністратор цього закладу.
Для цього у переліку працівників закладу у рядку з ПІБ працівник слід натиснути червоний хрестик у крайній правій колонці та підтвердити видалення.
- Якщо працівник має додані посади у закладі освіти - натискання на хрестик у рядку з назвою посади - видалить лише цю посаду з закладу освіти. Це може бути актуально якщо працівник має кілька посад, але у вашому закладі працює за сумісництвом не по всім з них.
- Якщо працівник має кілька посад у закладі освіти - треба видалити їх всі.
- Коли всі посади працівника видалено - наступне натискання на хрестик видалить працівника повністю з навчального закладу.
- Видалення працівника з навчального закладу НЕ видаляє його акаунт з системи, тому він може користуватись системою надалі та приєднуватись до інших закладів освіти або вести облік своїх досягнень автономно.
Дивіться також, як відновити помилково видалену/приховану посаду працівника у кабінеті адміністратора
Для цього у переліку працівників закладу у рядку з ПІБ працівник слід натиснути червоний хрестик у крайній правій колонці та підтвердити видалення.
- Якщо працівник має додані посади у закладі освіти - натискання на хрестик у рядку з назвою посади - видалить лише цю посаду з закладу освіти. Це може бути актуально якщо працівник має кілька посад, але у вашому закладі працює за сумісництвом не по всім з них.
- Якщо працівник має кілька посад у закладі освіти - треба видалити їх всі.
- Коли всі посади працівника видалено - наступне натискання на хрестик видалить працівника повністю з навчального закладу.
- Видалення працівника з навчального закладу НЕ видаляє його акаунт з системи, тому він може користуватись системою надалі та приєднуватись до інших закладів освіти або вести облік своїх досягнень автономно.
Дивіться також, як відновити помилково видалену/приховану посаду працівника у кабінеті адміністратора
https://eas.ua/support?q=29#answer29
- Якщо ви не приєднані до жодного навчального закладу в анкетних даних є можливість заповнити лише загальний стаж.
- У цьому розділі слід вказати всі періоди педагогічної діяльності у всіх навчальних закладах у вигляді дати початку роботи та дати завершення.
- Якщо ви працюєте за сумісництвом - не треба вказувати періоди роботи, що перетинаються за датами. Тобто наступний період має починатись не раніше закінчення попереднього, бо інакше будуть враховані зайві дні.
- Останнім додайте період роботи який триває в даний момент, біля нього поставте відмітку "по теперішній час", щоб система автоматично враховувала актуальний стаж.
- якщо ви приєднані до одного або кількох закладів освіти - у вас в анкетних даних буде можливість вказати стаж у кожному з них окремо.
- для коректного формування атестаційного листа слід вказувати загальний стаж, а також стаж у закладі до якого ви приєднані. -"Усі періоди педагогічної діяльності" слід заповнювати навіть якщо ви весь час працювали в одному і тому ж закладі
- У цьому розділі слід вказати всі періоди педагогічної діяльності у всіх навчальних закладах у вигляді дати початку роботи та дати завершення.
- Якщо ви працюєте за сумісництвом - не треба вказувати періоди роботи, що перетинаються за датами. Тобто наступний період має починатись не раніше закінчення попереднього, бо інакше будуть враховані зайві дні.
- Останнім додайте період роботи який триває в даний момент, біля нього поставте відмітку "по теперішній час", щоб система автоматично враховувала актуальний стаж.
- якщо ви приєднані до одного або кількох закладів освіти - у вас в анкетних даних буде можливість вказати стаж у кожному з них окремо.
- для коректного формування атестаційного листа слід вказувати загальний стаж, а також стаж у закладі до якого ви приєднані. -"Усі періоди педагогічної діяльності" слід заповнювати навіть якщо ви весь час працювали в одному і тому ж закладі
https://eas.ua/support?q=30#answer30
Після того як Адміністратор приховав (видалив) посаду працівника зі свого переліку (Як видалити зайву посаду...) її можна відновити наступним чином:
- перейдіть у профіль працівника, натиснувши на його ПІБ у таблиці працівників.
- натисніть у верхньому правому куті профілю Анкетні дані
- прогортайте до блоку з посадами та натисніть Відновити біля потрібних посад з поміткою Приховано
- Готово!
- перейдіть у профіль працівника, натиснувши на його ПІБ у таблиці працівників.
- натисніть у верхньому правому куті профілю Анкетні дані
- прогортайте до блоку з посадами та натисніть Відновити біля потрібних посад з поміткою Приховано
- Готово!
https://eas.ua/support?q=31#answer31
1. Заклад має бути приєднаний до відділу/департаменту освіти.
2. У відділу/департаменту освіти має бути створена атестаційна комісія.
3. Адміністратор закладу у атестаційному листі працівника має обрати атестаційну комісію відділу/департаменту освіти серед доступних у переліку. Такі комісії мають відмітку "Відділ освіти |"
2. У відділу/департаменту освіти має бути створена атестаційна комісія.
3. Адміністратор закладу у атестаційному листі працівника має обрати атестаційну комісію відділу/департаменту освіти серед доступних у переліку. Такі комісії мають відмітку "Відділ освіти |"
https://eas.ua/support?q=33#answer33
Коли ви вручну завантажуєте документ у систему (у випадках якщо заклад ще не інтегрований або документ отримано без цифрової копії) можуть виникнути питання щодо заповнення деяких пунктів анкети документа. Ось відповіді на деякі з них:
1. Заповнювати варто лише ті дані які є у документі. Якщо якесь з полів буде не заповнено, окрім обов'язкових, це не впливає на збереження документа.
2. "в загальну кількість включено".
У тому разі коли документ містить години з фахової підготовки, а також з інклюзії/психологічної підготовки варто заповнити 2 додаткові комірки — Інклюзія, Психологічна підготовка. Це треба, щоб коректно врахувати ці години у відповідні категорії при автоматичному підрахунку загальної кількості годин.
Наголошуємо, це необхідно лише якщо документ містить кілька категорій годин. Тобто, якщо годин з інклюзії та/або психологічної підготовки МЕНШЕ ніж загальна кількість годин. Якщо ж всі години в документі можна віднести до Інклюзії або психологічної підготовки - ці 2 додаткові поля заповнювати заборонено, бо це призведе до неправильного підрахунку годин.
Якщо всі години в документі можна віднести до одної категорії — правильним буде заповнити лише "Загальна кількість годин" та поставити галочку Зарахувати для "Інклюзія" або Зарахувати для "Психологічна підготовка", відповідно до змісту документа.
3. "Загальна кількість кредитів ЄКТС (якщо вказано в документі)"
У системі закладено вважати, що 1 кредит ЄКТС = 30 академічним годинам. У тому разі якщо заклад де отримано документ рахує інакше — заповніть це поле відповідно, тому що вказано у документі.
Якщо поле не заповнювати система автоматично порахує по формулі Загальна кількість годин поділити на 30
4. "Серія/номер документа"
Що робити коли на документі не вказано його серію та/або номер?
У таких випадках, хоча це поле й не є обов'язковим, ми рекомендуємо його заповнювати, наприклад можна вказати там дату видачі документа. Це спростить облік документів у деяких розділах системи та дозволить краще відрізняти документи якщо є кілька документів без номера.
1. Заповнювати варто лише ті дані які є у документі. Якщо якесь з полів буде не заповнено, окрім обов'язкових, це не впливає на збереження документа.
2. "в загальну кількість включено".
У тому разі коли документ містить години з фахової підготовки, а також з інклюзії/психологічної підготовки варто заповнити 2 додаткові комірки — Інклюзія, Психологічна підготовка. Це треба, щоб коректно врахувати ці години у відповідні категорії при автоматичному підрахунку загальної кількості годин.
Наголошуємо, це необхідно лише якщо документ містить кілька категорій годин. Тобто, якщо годин з інклюзії та/або психологічної підготовки МЕНШЕ ніж загальна кількість годин. Якщо ж всі години в документі можна віднести до Інклюзії або психологічної підготовки - ці 2 додаткові поля заповнювати заборонено, бо це призведе до неправильного підрахунку годин.
Якщо всі години в документі можна віднести до одної категорії — правильним буде заповнити лише "Загальна кількість годин" та поставити галочку Зарахувати для "Інклюзія" або Зарахувати для "Психологічна підготовка", відповідно до змісту документа.
3. "Загальна кількість кредитів ЄКТС (якщо вказано в документі)"
У системі закладено вважати, що 1 кредит ЄКТС = 30 академічним годинам. У тому разі якщо заклад де отримано документ рахує інакше — заповніть це поле відповідно, тому що вказано у документі.
Якщо поле не заповнювати система автоматично порахує по формулі Загальна кількість годин поділити на 30
4. "Серія/номер документа"
Що робити коли на документі не вказано його серію та/або номер?
У таких випадках, хоча це поле й не є обов'язковим, ми рекомендуємо його заповнювати, наприклад можна вказати там дату видачі документа. Це спростить облік документів у деяких розділах системи та дозволить краще відрізняти документи якщо є кілька документів без номера.
https://eas.ua/support?q=34#answer34
Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання - зверніться до: технічної підтримки (з 10:00 до 17:00 / СБ, НД - вихідний)